Konferencia

31.10.2011 08:22

Práve sa mi podarilo zrušiť napísané riadky, tak poďme ešte raz.

Prípravy konferencie sa zúčastnili všetky dievčatá. Pracovali sme ako včeličky. Majka mi pomáhala robiť zvončeky zo slaného cesta, Vlaďka baliť tombolu, ďalšie nakupovali potraviny na občerstvenie, zháňali prezenty, ....

Deň pred konferenciou som sa potrebovala trochu uvoľniť - kde inde ako v prírode. Nazbierala som plnú tašku jesenných listov a zavolala Gitke, ktorá mi pomohla (viac menej sama urobila) s výrobou ružičiek.

Ako na potvoru som hneď ráno meškala. Hoci som bola hore už od 5:00, kým sme naložili veci,.... Dievčatá už pracovali ako včeličky. Rozobrali veci čo sme dooniesli a len to tak "frčalo". Čas letel ako vták a už prichádzali prví účastníci a hostia. Prekvapila ma aj účasť kolegýň koordinátorok KMU, ktoré sa prišli inšpirovať (aby mali predstavu, ako to robíme my a mohli niečo podobné zorganizovať u nich doma. Ako som vámdievčatá sľúbila, nejaké body nachystám a pošlem vám ich). Prišla Tánička z Nitry, Jarka, Vlaďka, ďalšia Jarka, Anka, Ľubka a najdlhšiu cestu mala Janka z Humenného. Podľa toho čo hovorili verím, že ani jedna z nich neoľutovala, že prišla.

Zo spätnej väz by som zistila, že konferencia sa väčšine účastníkov páčila. Najviac zaujali p. Burjan a p. Gottweisová. Aj napriek tomu, že termín konferencie nebol práve najvhodnejší (každý sa ponáhľal na dušičky) sa konferencie zúčastnilo 110 úščastníkov.  Slabšiu účasť sme zaznamenali na poobedných aktivitách. Veríme, že tí čo sa im podarilo zariadiť si veci tak, aby mohli zostať neobanovali.  Mali možnosť bližšie sa zoznámiť v diskusných fórach s hosťami p. Gottweisovou a p. Burjanom. V burzách nápadov zase s prácou svojich kolegov.

Pár postrehov zo spätnej väzby:

Prečo ste sa zúčastnili konferencie?

  1. záujem o nové myšlienky
  2. získanie inšpirácie
  3. aby som sama zistila, čo sa dá uskutočniť v  mojej práci
  4. aby som si obohatila vlastnú prácu o  nové nápady a  získla rady zo skúseností a práce kolegýň

Čo sa vám páčilo?

  • všetko - veľmi častá odpoveď = ĎAKUJEME,
  • praktidké skúsenosti práce s interaktívńou tabuľou,
  • pohľad na prácu učiteľa v  súčastných podmienkach,
  • e-learning - ako nový nástroj pre vyučovanie,
  • spôsob prednášok,
  • využívanie materiálov z aSc Agendy pre školy  = super,
  • reagovanie lektorov a prezentujúcich na aktuálne podnety učiteľov,
  • uvoľnená atmosféra, pohoda,
  • veľmi dobré prezentácie, zaujímavé nápady,
  • ukážky z praxe.

 

Z E-mailu Petra Haláka: " Des bolo super. Nad moje očkávania. Okrem Burjana ma veľmi zaujali aj učiteľské prispevky. A aj zorganizačne to bolo vynikajúce."

Potešilo  nás, že v každej odovzdanej spätnej väzbe  pri otázke: "Zúčastníte sa konferencie aj budúci rok?"    bola  zakrúžkovaná odpoveď áno.

odporúčate doplniť:

  • úlohy na IT
  • novovznikajúce potreby detí
  • spôsoby motivácie žiakov
  • ako motivovať učiteľov aby využívali IKT na vyučovaní
  • ikt v riadení školy
  • viac príspevkov zo ZŠ a SŠ - poviem vám na rovinu, sme radi, že sa nám podarilo zohnať aspoň niečo. Skúste vy nahovoriť kolegov aby išli prezentovať svoju prácu na konferenciu - uvidíte, čo vám povedia.

Prosíme vás, ak sa vám konferencia páčila, porozmýšľajte, čím by ste prispeli do programu. Skúšajte nové veci a ńebojte sa budúci rok na konferencii alebo burze nápadov prezentovať svoje skúsenosti.

Ešte raz ďakujeme všetkým sponzorom za podporu. Hosťom a účatníkom konferencie ďakujeme za pohodový priebeh, za príjemne strávený čas v priestore nabitom množstvom rôznych námetov, nápadov, ukážok z praxe a pozitívnej energie.

 

 

 

 

Vyhľadávanie

Zoznam členov:

Júlia Illéšová - koordinátorka
Marta Rehúšová - zástupkyňa
Daniela Bačová
Jana Brigantová
Ľubica Čabalová
Jana Feketová
Ingrid Hamaríková
Mária Janáčková
Ľubica Kováčová
Jarmila Kračková
Katarína Ligasová
Alena Loduhová
Jana Markechová
Vladimíra Mieresová
Vilma Sakalová
Mária Smetanová
Jarmila Šikulíncová
Alena Tvarúžková


 

© 2011 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode